Atopijski dermatitis (ekcem)

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Atopijski dermatitis (ekcem)

pregled

Atopični dermatitis za koleni

Atopische Dermatitis an den Beinen

Ekcem lahko povzroči majhne rdeče izbokline, ki lahko zelo srbijo. Ekcem se najpogosteje pojavi tam, kjer se vaša koža upogne – v komolcih, za koleni in pred vratom.

Atopični dermatitis (ekcem) je stanje, zaradi katerega vaša koža postane rdeča in srbeča. Pogost je pri otrocih, vendar se lahko pojavi v kateri koli starosti. Atopijski dermatitis je dolgotrajen (kroničen) in je nagnjen k periodičnim napadom. Lahko ga spremlja astma ali seneni nahod.

Zdravila za atopijski dermatitis niso našli. Toda zdravljenje in ukrepi za samooskrbo lahko ublažijo srbenje in preprečijo nove izbruhe. Pomaga na primer, da se izogibate ostrim milom, redno vlažite kožo in nanašate kreme ali mazila z zdravilnimi učinkovinami.

simptomi

Atopični dermatitis na prsih

Atopische Dermatitis auf der Brust

Vnetje, ki ga povzroča atopijski dermatitis, lahko prizadene velike predele telesa, kot so: B. pokrijejo prsni koš ali so omejene na nekaj majhnih predelov.

Infantilni ekcem

Infantiles Ekzem

Pri dojenčkih se atopijski dermatitis (otroški ekcem) običajno kaže kot rdeče, srbeče lise, ki jih spremlja zelo suha koža.

Znaki in simptomi atopijskega dermatitisa (ekcema) se zelo razlikujejo od osebe do osebe in vključujejo:

  • Trockene Haut
  • Juckreiz, der besonders nachts stark sein kann
  • Rote bis bräunlich-graue Flecken, insbesondere an Händen, Füßen, Knöcheln, Handgelenken, Hals, oberer Brust, Augenlidern, in den Ellbogen- und Kniebeugen und bei Säuglingen im Gesicht und auf der Kopfhaut
  • Kleine, erhabene Beulen, die beim Kratzen Flüssigkeit austreten und verkrusten können
  • Verdickte, rissige, schuppige Haut
  • Raue, empfindliche, geschwollene Haut vom Kratzen

Atopijski dermatitis se običajno začne pred 5. letom starosti in lahko traja v adolescenci in odrasli dobi. Pri nekaterih ljudeh občasno izbruhne in nato izzveni za nekaj časa, celo več let.

Kdaj k zdravniku?

Obiščite zdravnika, če vi ali vaš otrok:

  • Ist so unangenehm, dass der Zustand den Schlaf und die täglichen Aktivitäten beeinträchtigt
  • Hat eine Hautinfektion – suchen Sie nach roten Streifen, Eiter, gelben Schorf
  • Erfährt weiterhin Symptome, obwohl er Hausmittel versucht

Takoj obiščite zdravnikaza vašega otroka, če je izpuščaj videti okužen in ima vročino.

Vzroki

Zdrava koža pomaga ohranjati vlago in vas ščiti pred bakterijami, dražečimi snovmi in alergeni. Ekcem je povezan z genetsko variacijo, ki vpliva na sposobnost kože, da zagotovi to zaščito. Posledično lahko na vašo kožo vplivajo okoljski dejavniki, dražilne snovi in ​​alergeni.

Pri nekaterih otrocih lahko alergija na hrano igra vlogo pri razvoju ekcema.

Dejavniki tveganja

Glavni dejavnik tveganja za atopijski dermatitis je osebna ali družinska anamneza ekcema, alergij, senenega nahoda ali astme.

Zapleti

Zapleti atopičnega dermatitisa (ekcema) lahko vključujejo:

  • Asthma und Heuschnupfen. Ekzeme gehen diesen Zuständen manchmal voraus. Mehr als die Hälfte der Kleinkinder mit atopischer Dermatitis entwickeln im Alter von 13 Jahren Asthma und Heuschnupfen.
  • Chronisch juckende, schuppige Haut. Eine Hauterkrankung namens Neurodermitis (Lichen simplex chronicus) beginnt mit einem Fleck juckender Haut. Sie kratzen den Bereich, was ihn noch juckender macht. Irgendwann kratzt man vielleicht einfach aus Gewohnheit. Dieser Zustand kann dazu führen, dass die betroffene Haut verfärbt, dick und ledrig wird.
  • Hautinfektionen. Wiederholtes Kratzen, das die Haut verletzt, kann offene Wunden und Risse verursachen. Diese erhöhen das Infektionsrisiko durch Bakterien und Viren, einschließlich des Herpes-simplex-Virus.
  • Reizendes Handekzem. Dies betrifft insbesondere Menschen, deren Arbeit erfordert, dass ihre Hände oft nass sind und scharfen Seifen, Reinigungs- und Desinfektionsmitteln ausgesetzt sind.
  • Allergische Kontaktdermatitis. Dieser Zustand tritt häufig bei Menschen mit atopischer Dermatitis auf.
  • Schlafstörung. Der Juckreiz-Kratz-Zyklus kann eine schlechte Schlafqualität verursachen.

preprečevanje

Naslednji nasveti lahko pomagajo preprečiti napade dermatitisa (izbruhe) in zmanjšati izsušitev zaradi kopanja:

  • Befeuchten Sie Ihre Haut mindestens zweimal täglich. Cremes, Salben und Lotionen schließen Feuchtigkeit ein. Wählen Sie ein Produkt oder Produkte, die für Sie gut funktionieren. Die Verwendung von Vaseline auf der Haut Ihres Babys kann helfen, die Entwicklung einer atopischen Dermatitis zu verhindern.
  • Poskusite prepoznati in se izogniti sprožilcem, ki poslabšajo stanje.Stvari, ki lahko poslabšajo reakcijo kože, so znoj, stres, debelost, mila, detergenti, prah in cvetni prah. Zmanjšajte svojo izpostavljenost svojim sprožilcem.

    Dojenčki in otroci lahko doživijo izbruhe, ko zaužijejo določeno hrano, vključno z jajci, mlekom, sojo in pšenico. Pogovorite se z otrokovim zdravnikom o prepoznavanju možnih alergij na hrano.

  • Nehmen Sie kürzere Bäder oder Duschen. Beschränken Sie Ihre Bäder und Duschen auf 10 bis 15 Minuten. Und verwenden Sie lieber warmes als heißes Wasser.
  • Privoščite si kopel z belilom.Ameriška akademija za dermatologijo priporoča, da razmislite o belilni kopeli, da preprečite rdečico. Razredčena belilna kopel zmanjša bakterije na koži in z njimi povezane okužbe. Dodajte 1/2 skodelice (118 mililitrov) gospodinjskega belila, ne koncentriranega belila, v 5-galonsko kad, napolnjeno s toplo vodo. Mere so za kad standardne velikosti ZDA, napolnjeno do prelivnih lukenj.

    Namakajte od vratu navzdol ali samo prizadete predele kože približno 10 minut. Ne potopite glave. Privoščite si belilno kopel največ dvakrat na teden.

  • Verwenden Sie nur milde Seifen. Wählen Sie milde Seifen. Deo-Seifen und antibakterielle Seifen können mehr natürliche Öle entfernen und deine Haut austrocknen.
  • Trocknen Sie sich sorgfältig ab. Tupfen Sie Ihre Haut nach dem Baden sanft mit einem weichen Handtuch trocken und tragen Sie eine Feuchtigkeitscreme auf, während Ihre Haut noch feucht ist.

Viri:

  1. Fragen Sie MayoExpert. Atopische Dermatitis (Erwachsene und Kinder). Rochester, Minnesota: Mayo Foundation for Medical Education and Research; 2016.
  2. Eichenfeld LF, et al. Leitlinien für die Behandlung von atopischer Dermatitis. Abschnitt 1. Diagnose und Beurteilung der atopischen Dermatitis. Zeitschrift der American Academy of Dermatology. 2014;70:338.
  3. Bogenschütze CB. Atopische Dermatitis. Medizin. Im Druck. Abgerufen am 10. Mai 2017.
  4. Eichenfield LF, et al. Aktuelle Richtlinien für die Bewertung und Behandlung von atopischer Dermatitis: Ein Vergleich der Joint Task Force Practice Parameter und der American Academy of Dermatology-Richtlinien. Zeitschrift für Allergie und klinische Immunologie. 2017;139:S49.
  5. Habif TP. Atopische Dermatitis. In: Klinische Dermatologie: Ein Farbatlas-Leitfaden für Diagnose und Therapie. 6. Aufl. St. Louis, Mo.: Elsevier Saunders; 2016. https://www.clinicalkey.com. Abgerufen am 9. Mai 2017.
  6. Wolff K, et al. Atopische Dermatitis ICD-10: L20. In: Fitzpatrick’s Color Atlas and Synopsis of Clinical Dermatology. 8. Aufl. New York, NY: Die McGraw-Hill-Unternehmen; 2017.
  7. Ibler KS, et al. Handekzem: Prävalenz und Risikofaktoren des Handekzems bei einer Bevölkerung von 2.274 Beschäftigten im Gesundheitswesen. Kontaktdermatitis. 2012;67:200.
  8. Bleichbäder. Nationale Ekzem-Vereinigung. https://nationaleczema.org/alternative-therapies/bleach-baths/. Abgerufen am 10. Mai 2017.
  9. Atopische Dermatitis. Ekzem. Umfassende Datenbank für Naturheilmittel. https://naturalmedicines.therapeuticresearch.com/databases/medical-conditions/a/atopic-dermatitis.aspx. Abgerufen am 10. Mai 2017.
  10. Weston WL, et al. Patienteninformation: Neurodermitis (Ekzem) (Beyond the Basics). https://www.uptodate.com/home. Abgerufen am 10. Mai 2017.
  11. Wolter S, et al. Atopische Dermatitis. Kinderkliniken von Nordamerika. 2014;61:241.
  12. Zhang A. et al. Assoziation von atopischer Dermatitis mit Übergewicht und Fettleibigkeit: Eine systematische Überprüfung und Metaanalyse. Zeitschrift der American Academy of Dermatology. 2015;72:606.
  13. Gibson LE (Gutachten). Mayo Clinic, Rochester, Minnesota, 30. Mai 2017.